Serviciile de call center pot influenta alegerea unei anumite firme

Serviciile de call center pot influenta alegerea unei anumite firme

Clientii aleg sa cumpere servicii sau produse de la o anumita firma in functie de un cumul de factori. Pretul este unul dintre cele mai importante, dar se adauga calitatea produselor / serviciilor, reputatia pe piata a firmei respective, proximitatea (in cazul afacerilor de retail in special) etc. De cele mai multe ori, decizia de cumparare nu este intamplatoare. Si ne referim nu la achizitia ocazionala, de moment, in situatii in care nu se poate face o comparatie / nu exista concurenta intr-o anumita zona, ci la achizitii gandite, calculate, repetate.

Nu trebuie ignorat faptul ca serviciile de call center pot influenta alegerea unei anumite firme de catre client. Acest lucru se intampla atat in cazul de vanzari produse (cu precadere la magazinele online), cat mai ales in cazul vanzarilor de servicii. In prima situatie, ne putem referi la e-commerce, acolo unde clientul poate avea numeroase nevoi de a intra in legatura cu departamentul de relatii clienti. Poate fi vorba de o comanda in sine, de verificarea unei comenzi, de erori pe website, de modificari date livrare, de retur, plati si multe altele.

In cazul prestatorilor de servicii, un exemplu poate fi situatia furnizorul de telecomunicatii. Aici pot fi diverse probleme tehnice, clientii pot avea unele intrebari, situatii neplacute, pot avea nevoie inclusiv de informatii comerciale. Apoi, un segment aparte este cel al furnizorilor de utilitati – curent electric si gaze. Piata este liberalizata pe aceste segmente, deci orice consumator casnic poate trece rapid de la un furnizor la altul, schimband doar documente (fara interventii tehnice).

In toate situatiile prezentate mai sus, un client care pierde timp mult incercand sa isi rezolve nevoile / problemele prin comunicarea cu serviciul de relatii clienti ar putea fi extrem de tentat in a schimba furnizorul de servicii / in a alege alt comerciant pentru a comanda produse cu alta ocazie. Este foarte frustrant sa irosesti timp, iar astazi timpul este o resursa de mare valoare. Timpul inseamna bani si, mai mult decat atat: o companie care nu pretuieste timpul clientilor sai inseamna ca nu ii respecta indeajuns de mult pe acestia.

Bestcall Sales & Marketing este o companie ce ofera servicii call center si contact center, avand sediul in Bucuresti. Echipa sa este suficient de bine pregatita pentru a raspunde la multe provocari, de la partea de relatii clienti (primire apeluri) pana la telemarketing, telesales si chiar realizare sondaje cu privire la gradul de satisfactie a clientilor. Pe pagina contact se pot gasi date complete pentru a putea initia o discutie cu privire la modalitatile prin care se poate colabora pentru externalizarea serviciilor de call center sau pentru diverse tipuri de colaborari pe proiecte.

Facebook Comments
Comenteaza folosind FaceBook