Sănătate feminină: 5 sfaturi pentru a te menține în formă

Sănătate feminină: 5 sfaturi pentru a te menține în formă

Sănătatea nu se câștigă, ci se întreține. De aceea, este foarte important ca, pe lângă vizitele anuale la medic, să adopți un stil de viață care să te ajute să te menții în formă. Partea cea mai bună e că nu este deloc greu.

Elimină stresul

Omul modern are tendința să se implice în prea multe până când ajunge să se surmeneze, să acumuleze stres și să-și provoace probleme de sănătate. Pentru femei, stresul poate duce la infertilitate, la depresie, la anxietate sau la boli cardiovasculare. Așadar, evită stresul sau găsește metode eficiente pentru a-l gestiona.

Încetează cu dietele

Toate dietele din lume sunt mai mult sau mai puțin eficiente. Totuși, indiferent de efecte, acestea sunt doar pe termen scurt. Nimeni nu îți interzice să mănânci dulciuri sau să bei un pahar de vin din când în când, dar fa-o cu moderație. Mai mult, dacă adopți un stil alimentar echilibrat în care ai un mixul necesar de proteine, grăsimi sănătoase, carbohidrați și fibre, ai toate șansele să te simți și să arăți incredibil.

Atenție la calciu

Atenție, prea mult calciu crește riscul apariției pietrelor la rinichi, dar și a incidenței bolilor cardiovasculare. Ideal este să asimilezi calciu din alimente, așa că orientează-te către lapte, somon sau migdale.

Fă mai mult decât cardio

Este foarte important să faci sport regulat, dar să nu exagerezi cu partea de cardio. La fel ca dieta, antrenamentul trebuie să aibă un echilibru între exercițiile de forță, cu greutăți sau cu greutatea corpului și turele de alergare. Un antrenament echilibrat previne osteoporoza, bolile cardiovasculare, cancerul, sau diabetul. Mai mult, te ajută să ai o imagine plăcută, ceea ce contribuie la păstrarea sănătății psihice.

Dormi mai mult

Dacă nu dormi 8 ore pe noapte, străduiește-te să o faci. Somnul este o parte esențială a unui stil de viață sănătos. Fără un somn odihnitor, respectarea principiilor anterioare nu va avea rezultate sustenabile și durabile. Un somn necorespunzător crește riscul bolilor cardiovasculare, dar și a problemelor de natură psihologică.

 

Facebook Comments
Comenteaza folosind FaceBook