Cum sa te mentii in forma chiar daca lucrezi la birou

Cum sa te mentii in forma chiar daca lucrezi la birou

Multi dintre noi petrecem cea mai mare parte a zilei la birou, problema cea mai mare fiind faptul ca nu fac exercitii fizice inainte sau dupa orele de program. Vestea buna este ca exista exercitii fizice care te vor ajuta sa te mentii in forma, chiar daca ai un program incarcat la locul de munca. Nu ai denoie de cateva minute pe zi pentru a te elibera de stersul zilnic de la birou, pentru a creste nivelul de energie si pentru a te mentine in forma.

Inainte de a incepe exercitiile propriu-zise, mergi cateva minute prin birou. Poti merge pana la baie sau sa iti iei un pahar cu apa.

Incalzire

1. Exercitii pentru gat – inclina incet capul spre umeri si mentine pozitia 10 secunde pentru fiecare parte.

2. Exercitii pentru maini si umeri – intinde mainile in fata si impinge pentru a scapa de tensiunea de la spate si umeri.

3. Spate si picioare – apleaca-te, fie din picioare, fie stand pe scaun pana cand pieptul iti atinge coapsele. Incearca sa indrepti picioarele.

4. Exercitii pentru coapse – stai pe marginea din stanga a scaunului sau in picioare. Prinde glezna stanga si trage pana cand calcaiul iti atinge fesele. Repeta exercitiul pe ambele parti.

5. Exercitii pentru picioare – Stai in picioare si intinde-te spre birou cu talpa piciorului fixata pe podea. Indoiae usor genunchii pentru a intinde tendonul lui Ahile.

Exercitii 

1. Stai in fata unui scaun si aseaza-te si ridica-te de 10 ori. Repeta exercitiul de 3 ori pe zi.

2. Ridica umerii cat de sus poti si roteste-i in fata si in spate de zece ori in decursul zilei.

3. In timp ce vorbesti la telefon, poti lua o gantera si poti face exercitii pentru biceps. Fa cate 3 reprize a cate 20 de repetari. Intinde mana pe langa corp si ridic-o pana la umeri. Palmele intotdeauna trebuie sa fie in sus.

4. Pune palmele pe marginea unui scaun sau a biroului si indoaie mainile pana ajungi la aproximativ 10 cm fata de acesta. Pentru a te ridica, intinde mainile. Repeta de cate 10 ori, de 3 ori pe zi.

Sursa: Military / Foto: Exercise Answers

Facebook Comments
Comenteaza folosind FaceBook